Testa att göra en fotobok gratis!

Jag tipsade för ett tag sen om att göra en egen fotobok. Efter att ha läst olika recennsioner bestämde jag mig för att det blir myphotobook.se som jag ska testa. Och nu har man chansen att testa just myphotobook.se helt gratis!

De har nämligen ett erbjudande i samarbete med Tasteline. Som jag fattar det är det enda man behöver göra för att få rabatten att ange "taste" som kod vid beställningen. Det man får är 149 kr att handla för. Det blir bara en liten bok (12 sidor om man i de 149 kronorna vill att även frakten ska ingå) men det kan ju ge ett prov på hur bra kvalitén osv är. Erbjudandet gäller bara till den 30 november, så sätt fart och fixa ihop en gratis "testbok". Det går också bra att göra en större bok och betala mellanskillnaden.


På myphotobook.se får man just nu 149 kr rabatt om man uppger "taste" som kod vi beställningen. Erbjudandet gäller tom 30/11.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack för tipset, en bok beställd :)

2008-11-24 @ 20:03:10
Postat av: Sofie

Hej,

Jag har anvandt myphotobook och maste saga att jag var valdigt nojd. Bara sa ni vet :)

2008-12-28 @ 07:28:03
Postat av: Nattis

Hej!

Välkommen att delta i våran tävling där man kan vinna en gratis bröllopsfotografering!

2010-10-28 @ 15:18:54
URL: http://jnsvision.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0