Om denna blogg...

Jag har skapat denna blogg mest för min egen skull. Tanken är att jag här ska kunna samla inspiration till mitt och sambons bröllop. Än är inte så mycket bestämt angående bröllopet, mer än att vi vill gifta oss, och det är ju en bra början! Det kommer också bli en kyrklig vigsel och vi kommer antagligen inte ha en alltför stor budget. Vi kommer också försöka göra så mycket som möjligt själva, både av ekonomiska skäl och för att det är kul. Här i bloggen kan ni följa min jakt på brudklänning, brudbukett, ringar, bordsdekorationer och en massa annat som hör till bröllop!

Förhoppningsvis kan denna blogg vara en inspiration även för andra som planerar bröllop!

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej! Hittade hit igår, men måste bara säga att jag tycker det är en helt fantastisk blogg. Kommer absolut att återkomma för inspiration!

2009-03-14 @ 20:36:00
Postat av: Sandra

Hej!

av en slump kom jag in på din blogg.

verkligen jätte bra och mycket inspiration till vårt bröllop i framtiden!

2009-03-21 @ 09:33:57
URL: http://ungforlader.blogg.se/
Postat av: CNME Brudklänningar

Hej vill du läga en banner på din blogg till min

sida där jag säljer Brudklänningar , Balklänningar ,

Flickklänningar och Festklänningar ?



lägger du in min banner här så kan jag lägga din på min sida.

http://www.brudklanningar-cnme.com



Hör gärna av dig !



Mvh CNME Brudklänningar

2009-10-11 @ 04:31:04
URL: http://www.brudklanningar-cnme.com
Postat av: Anna

Gillar redan din blogg skarpt :)! Jag och min sambo är precis nyförlovade och gifter oss troligen under 2011. Superkul att ha en fin blogg att följa! Tack!

Anna

2009-11-24 @ 20:36:01
Postat av: Madeleine

Hej!



Nu har jag läst hela din blogg, från slutet till början.. Och oj, vad mysig den är! Precis i min stil och tankegångar. Ekonomiskt, men underbart. Tack för en fantastisk blogg! När jag och min blivande sätter igång och planerar bröllop på allvar kommer jag definivit tillbala hit! All cred till dig. :)

2009-11-30 @ 15:56:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0