Gå ner i vikt till bröllopet


Jag har sett att det är fler än jag som vill gå ner några kilo till den stora dagen. Ett sätt som jag vet fungerar (har prövat det innan för flera år sedan) är den "metod" som finns på matdagboken.se. Det går såklart ut på att göra av med fler kalorier än man äter. Detta uppnår man genom att:

* Ange vilken vikt du vill nå och sedan få veta hur många kalorier du ska äta per dag för att nå målet
* Skriva matdagbok på sajten: där anger man vid varje måltid vad och hur mycket man äter
* Skriva träningsdagbok: här lägger du in din träning, all träning ger dig extra kalorier att äta
* Ta stöd av andra på sajten genom forumet och bloggar
* Du kan följa din viktnedgång och inte minst ditt minskade midjeomfång i siffror och diagram
* Du kan ta del av andras recept

Och det är helt gratis!

Läs mer här!

Kommentarer
Postat av: Ida Erlandsson

Hejsan!



Jag har hittat ett toppenerbjudande som jag tror skulle passa er som går i bröllopstankar. En bröllopsinspirationshelg i Läckö-Kinenkullebygden.

Klicka på länken nedan:

http://www.vastsverige.com/sv/lackokinnekulle/brollopromantik/Wedding-Weekend/



MVH. Ida

2010-05-11 @ 14:56:58
Postat av: Linda

Mitt stora råd är: Banta inte till ditt bröllop! Det är tuttarna som försvinner och ansiktet ser grått ut. Njut av tiden innan! Det kommer ändå kännas stressigt, lägg inte press med att gå ner i vikt och träna också. Man känner sig en prinsessa oavsett om man väger 5 kg mer eller mindre - Jag lovar! / Nygift

2011-09-28 @ 19:36:32
URL: http://cut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0